|
ارزش های سازمانی
تجارت الکترونیک پارسیان در راستای ایجاد سازمانی پویا و فعال، ارزش های سازمانی خود را به شرح زیر تبیین نموده است:
- توجه به كرامت انساني و اداي احترام به تمامي ذينفعان شركت
- جوابگوئي مسئولانه به مشتريان و ذينفعان
- توجه به شايسته سالاري و افزايش وفاداري كاركنان به سازمان
- تاکيد بر روابط برد- برد با مشتريان و کليه ذينفعان
- پيشگامي در نوآوري و چابکي در ارائه محصولات و خدمات مورد نياز مشتريان
- تاکيد بر ايجاد سازماني دانش محور
- تأكيد مستمر بر كار گروهي و پرهيز از خودمحوري در بين افراد سازمان
|
|